Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh změn marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu
Seidlová, Nela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo provedení analýzy marketingové strategie společnosti podnikající na Internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce bylo obecně vymezeno podnikání na Internetu. Dalším bodem teoretické části byl výčet specifik Internetového marketingu. Praktická část práce obsahuje vymezení podnikatelského prostředí vybrané společnosti, včetně analýzy trhu a situační analýzy. Následuje rozbor nástrojů marketingového a komunikačního mixu společnosti, jejich zhodnocení a syntéza poznatků. V Závěru práce jsou prezentovány návrhy a doporučení k inovaci marketingové strategie společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.